Friday, December 3, 2010

~~kalau teringin boleh cuba~~


maghrib sudah berlalu... awak2 semua dah solat ker.ingat!!!! solat itu tiang agama. sejahat mana pun kita, jangan la tinggal solat. sesungguhnya solat itu pendinding untuk kita untuk buat jahat. kan. eh, orang solat tak buat jahat kah? tipulah kita kalau x buat jahat sungguh pun sebesar zarah. kan. tambah, manusia bernama MAZLINA. lagi la selalu buat jahat. dasar bajingan ...(pinjam ayat seseorang ) dan biasenya aku akan menyesal bila time lepas keluar result final( kalau dapat teruk) tak pun x lepas nak jawab exam atau test. heeee... itulah mazlina. aku agak perasan sebenarnya perangai aku sama seperti farah hazrina. sedapkan nama tu. semanis nama sehalus budi bahasa tuannya. okey.. dah2.. ini introduction nya sahaja.





sebenarnya, aku nak bercerita. cerita apa?????



jeng




jeng




jeng
(dah macam blog SN, banyak spacing2, sorry aku dah mengexcercisekan tangan anda semua)


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



semalam aku masak ikan bawal 3M. ada rasa manis, masam dan masin. atau bahasa scientificnya " sweet sour". nak lebih scientific lagi masam masam manis ala2 cerita P.Pamlee.
ak x nak cerita resepinya. korang pun boleh google je kan. istimewanya masakan aku kali ni, aku ada tambah buah apple.hurmmm... sedap. inilah salah satu penangan channel 703 & 701 (astro). hebatkan...





seriusly, masakan lagi bertambah sedap, bila masukkan apple. buktinya, habis licin adik aku bedal tanpa meninggalkan sisa. haha.... kalau x percaya cubalah. untuk pengetahuan semua, selain masukkan buah apple yang di potong dadu, aku ader letak timun, carrot. dan bahan2 tambahan lain. kalau nak disenaraikan, berceleret la pulak entry ni.





ok.... bagi sesiapa yang terliur tu, bolehlah cuba nanti. selamat mencuba










sekian


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Related Posts with Thumbnails