Tuesday, October 12, 2010

~~kegembiraan~~


jam di atas meja study sudah menunjukkan pukul 2.55 a.m . masa ni, semua roomate2 ak tengah sedap di buai mimpi. malam ni, tanpa di sedari aku telah berjaga. hari ini entry aku simple sahaja. boleh tak ak nak bagi tau satu dunia, aku sangat gembira hari ini. rasanya tak pernah rasa segembira begini.






perkara pelik yang terjadi petang tadi akibat terlalu gembira:



aku asyik senyum sorang diri sepetang sampai lengoh pipi2......

ak x boleh nak tidur petang coz senyuman ak x berhenti henti dari tadi walaupun muka telah ditelengkupkan dengan bantal....

makan banyak sedikit tapi x sampai luar biasa.... makan sambil diiringi senyuman.... nasib baik masa sembahyang x senyum, kalau x makin kurus pahala yang dah sememangnya kurus coz semayang sorang diri...





dasyatkan!!!!








mesti anda semua tertunggu tunggu apa yang membuatkan aku gembira. heheeee.....
















.....biarlah dia menjadi rahsia....









sekian





::::::::..............................:::::::::::::

No comments:

Related Posts with Thumbnails